05 март 2015

Просто леко да се похвалиш...

Честно казано пускам това тук, за да не забравя, че съм обещала да го пусна във великата клюкарница ФейсЪТ~ Все още мъдря как точно трябва да ми звучи поста и май скоро време ще го мъдря с друг xD Запомни, "Аз"!!
                     Може би ще звучи малко прекалено превъзнасящо, както само аз типично мога да пиша, дори когато пиша само със себе си (както правя тука, нали...)
Все пак да се отбележи, че това са купчината книги, дошли при нас благодарение на едно определено издателство, сигурно си личи кое~ (Днес съм заразена от телевизионната мания да не казваш имена, чудесен начин за измисляне на заобиколни пътища да кажеш каквото искаш всъщност.)... Та няма как отново да не скачам от радост, особено като си спомня, че всеки Панаир се будя с идеята да отида първо на техния щанд!
А главната идея на тази снимка и на заглавието беше... да се похваля с Ририя? Със сигурност беше това! Съвсем скоро би следвало да ми се отвори дупка свободно време, която смятам да запълня с лирическите си отклонения относно тази поредица.^^ Но в никакъв случай не изхвърлям Канаван, Маклелан, Робин Хоб и интересната българска компания, на която благородно завиждам! Ако това местенце ми оцелее докато ми дойде лирическата муза, ще го напълня с отклонения и за тях~
Нямам никакво търпение, хъ хъ... Това стана като блог на японска домакиня xD
すみません!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар