15 май 2016

The OTP Book Tag №2


Аз съм Книгоядец~1 и смятам да се опитам да изпълня задълженията си...
Но няма кой да тагна нататък, така че ще ме извините... е, може и да редактирам някой ден
и да се появи нечие име xD Май ще се подпомагам и от идеите на Книгоядец~2...
Абе, да нямам раздвоение на личността, че пускам еднакви публикации?
Знае ли човек...
Внимание! Трудно си спомням някои имена... Книгоядец~2 да редактира, ако се сети...

1. Непопулярна двойка, която харесваш?
      Знам ли... Никой и неговото момиче от "Книга за гробището" на Геймън броят ли се?
Може би и Рейн и неговата половинка от поредицата за корабите на Хоб...
Ох, аз съм си по популярното, очевидно...

      2. Двойка, която не харесваше в началото, но сега харесваш?
Сония и Регин от поредицата на Канаван. Рон и Хърмаяни от "Хари Потър", хахах...

      3. Двойка, която НЕ харесваш?
Кенди и оня, с червената глава, от "Абарат" на Баркър;
Рена и Защитения от "Демонския цикъл" на Брет; от същите книги - Джардир и Иневера (заради Иневера); Джон Сноу и "Нищо не знаеш, Джон Сноу".

4. Двойка, на която им е отнело твърде много време, за да се съберат?
Ооо, Фиц и Моли, разбира се! Шест книги, омг! Става дума за творенията на Робин Хоб.
Ейдриън и неговата дама на сърцето (поредицата на Съливан).

 
5. Двама души, които не са обвързани в книгата/поредицата, но ти страшно много искаш да бъдат заедно?
Кенди и Кристофър Леш от "Абарат" (имаше действителен шанс, нооо Кенди избра да е тъпа xD); Ъъъ, Аззи и тъпанарката, дето от вещица стана ангел и й забравих името - от "Донеси ми главата на принца" и други, Зелазни и Шекли. Снейп и Лили от "Хари Потър"? Винаги~

6. 
Любим броманс (приятелство)?

Ейдриън и Ройс от творбите на Съливан! Фиц и Шута от циклите на Хоб (постоянно срещам мнения, че това тяхното не можело да се счита за невинно приятелство, ама, пф... Да не закачам темата...);

Дориан и Каол от "Стъкленият трон", вероятно... в тази връзка - Тамлин и Люсиен от "Двор от рози и бодли".

        7. Двойка, която харесваш в книгата, но не харесваш във филмовата адаптация?
Арагорн и Арвен от "Властелина на пръстените". Във филма Арвен ме дразни по необясними причини.

8. 
Любима хомосексуална двойка?
Денил и Ачати от "Изменникът шпионин" на Труди Канаван действително бяха много симпатични. Сещам се за разни манги, ама май не се броят...

9. 
Популярна двойка, която не можеш да харесаш, колкото и да се опитваш?
Ъъъъ... Церсей и брат й? xD Аз обичам Джайм, поне в книгата пуска лафове, от които се късам от смях. Не съм съвсем сигурна как е в сериала, че отдавна не съм зяпала. Ама Церсей не го заслужава, хахах...

10. Любимата/ите ти двойка/и на всички времена?
Вин и Елънд от "Мъглороден" на Сандерсън...
Божичко, в момента не се сещам за никоя друга!

Като цяло не се сещам за други, но съм сигурна, след два-три часа ще ми изникнат... и вероятно ще ме мързи да редактирам... Но, както виждате, постът ми е предимно... фентъзийски.
Какво да се прави...
Някои, като двойките от поредицата на Паолини, не споменах нарочно... защото се случва да ме дразнят мнооого повече, отколкото една категория би побрала. Тъй де...

Няма коментари:

Публикуване на коментар