09 юни 2015

Нют Скамандър и... кой беше...

Честно и без бой си признавам, че вярвам, че светът на малкото момче магьосник беше първият фентъзи свят, който посетих. Може би тогава бях на 8 или 9, може би малко по-голяма, но със сигурност не чак толкова, че да не очаквам писмо от "Хогуортс"... или поне сега така ми се иска да е било и да съм била на 12. Но какво значение има!
През годините минах през всевъзможни етапи от развитието на един Хари Потър фен. Участвах в милиарди роул плей форуми с всякакви възможни училища (и дори май си създадох едно две, но това не беше толкова трудно...)
Винаги ме е вълнувала повече съдбата на второстепенните герои, отколкото тази на главните.
После започнах да откривал други книги, но пък натрупаните знания около света на Хари Потър си останаха да залежават някъде там, като най-долен пласт, някаква основа.
И така, години по-късно, аз се връщам отново... вярно, вече с друг поглед над нещата, доколкото това е възможно, но все така любопитна като дете.
В книжарницата се зачудих дали пък трябва да си взимам книгата за куидича, след като това е просто описание на една игра. Но после реших, че просто трябва. Имам цялата колекция, всички седем книги и приказките на Бийдъл... защо да трябва да нарушавам колекционерския си дух! Я вижте архива!
Не съжалявам за решението си! Играла съм всички компютърни игри за Хари Потър, но освен, че харесвах 1 и 2, имах и друга много любима - тази за куидича. И какво беше изумлението ми, когато открих, че отборите, включени в книжката, може пък да са били тези от играта! Пасваха си, наистина!
Пък и тук става въпрос за българския отбор~ Не мога да повярвам какво е името им! И, ъ... защо точно лешояди, не трябваше ли да са гарги или друг тип пилета? xD (Простете на хората от региона, наистина!)

Заглавието на тази публикация пък споменава "автора" на другия важен хогуортски учебник.
Тази книга с опасни малки създания (и не толкова малки), която Хагрид може да използва като наръчник xD Искрено се смях на коментарите, много ценни в тази книга. Може пък да е и заради хубавите ми спомени...
Неоценим помощник би могъл да е този учебник, в много ситуации, за това съм напълно съгласна. Само ми е малко чудно какъв точно ще се окаже филма със същото заглавие, за който се говореше напоследък. (Както винаги, споменавам нещо, за което съм абсолютно неподготвена, но иначе пък съм готова да напиша мнение, нали...)
Сигурна съм, че са избрали именно тази книжка за филма не защото не могат да спретнат един спортен куидичен сблъсък, а защото името на автора (Нют Скамандър) е хиляда пъти по-лесно за запомняне от това на Ке.... ти Уисп. Това е важно
(Не ми хареса актьора, който са наслагали по снимките във всеки случай, но аз не разбирам, не ме слушайте~)


Е, представено леко по-емоционално, от един малко пораснал Потър-фен, това беше. Дори не мислех, че има какво да се напише, но какво пък (ще ми стане навик да казвам това). Гледайте да не настъпите някое гномче в градината и, наистина, достатъчно възпявахме феите. Като споменах за това - феите не са и елфи! Къде се е чуло Леголас да лети с крилца на пеперуда?!

Няма коментари:

Публикуване на коментар