01 юни 2016

Надушваш ли... оферта №2?

Да не забравихте за този тормоз? Сега ще ви напомним :) В случая с номер 2, разбира се!

Все някоя оферта може би ще допадне и на вас. Всяка от тях ще фигурира и в тази част на блога, до момента, в който не намери своя човек ;) Там също можете да получите информация, а има и връзка с мен за още разяснение, така че не се страхувайте да попитате, ако се заинтересувате!
ИЗТЕКЛА

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Издателство: Хермес
Жанр: фентъзи, приключенски, тийн

Резюме: Ерагон е бедно момче, което живее с чичо си и братовчед си. Той ходи в близката гора на лов, за да помага на семейството си.
Един ден, докато преследва упорито бягащ елен, момчето открива нещо много загадъчно. Един обемист... син скъпоценен камък?
С надеждата да го продаде, Ерагон взима намереното и го отнася в селото си. Но, разбира се, изненадите тепърва започват. Приключението - също.

Книгоядец~1: Много неща започнаха с "Наследството" на Паолини в моя фентъзи живот. Тези книги отвориха вратата към знанието, че на света няма само РП форуми за Хари Потър, които малката аз обитавах постоянно. Паолини ми даде врата към един по-широк свят, към една нова магия. В известен смисъл може би дори това се води първата ми фентъзи поредица. А щом е успяла да побутне въображението ми към нови светове и загадки, значи наистина не е лоша поредица! Сега, от гледната точка на човек, преживял доста повече фентъзи приключения, нещата в "Наследството" ми изглеждат доста по-детски, почти несъществени. Но да не забравяме, че писателят е бил на 15, когато е написал първата книга. Така че от едно дете за друго дете... магията се предава :)

Можем да изпратим книгите по пощата или с куриер, в зависимост как е удобно за вас. Ако случайно сте от София и не смятате, че са нужни разни разходи за доставки, нямам нищо против да ви ги предам лично~


Това няма да е единствената оферта, затова не се разочаровайте :)
Тук ще намерите оферта номер 1~
Напомням, че ги има и на съответната страница, горе, в менюто.

1 коментар:

  1. Здравейте, знам, че отдавна е изтекла офертата, но отчаяно търся 4-тата книга от поредицата. Бихте ли ми помогнали по някакъв начин, или ако я имате в наличност, моля да се свържете с мен чрез този имейл.

    ОтговорИзтриване