10 юни 2016

Надушваш ли... оферта №7?

Казах си да не изпреварвам Книгоядец~2, на който съм поръчала да ви занимае с нещо интересно... или поне на мен ми се видя забавно, ако не друго...
Обаче попаднах на странно защо ли добавена в Goodreads книга, която участва в купчината, отделена за оферти... Пък щом я има в Goodreads и е книга, ОКее~ (казано по японски)

Все някоя оферта може би ще допадне и на вас. Всяка от тях ще фигурира и в тази част на блога, до момента, в който не намери своя човек ;) Там също можете да получите информация, а има и връзка с мен за още разяснение, така че не се страхувайте да попитате, ако се заинтересувате!
Предлагаме ви оферта №7!

--- Книгата вече е със собственик ----
~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Да, виждате съвсем правилно, не сте за очила, става въпрос за рисувателната книга "Игра на тронове", която излезе съвсем неотдавна... добре де, преди около 6 месеца някъде, но си е доста актуална. Особено пък покрай новия сезон на сериала, хм? Който аз не следя особено, но не ми пречи да коментирам xD Това настрана...
Много ясно е, че след като книгата се предлага, то тя не е оцветявана. За бога, защо ще ви е да си купувате оцветена рисувателна книга xD. Реално погледнато, тя е абсолютно, ама абсолютно чисто нова, може би само с едно чукнато ръбче (за интересуващите се от ръбчета) или подобно. Отворена е само веднъж или два пъти. Няма никакви дефекти... Абе, общо-взето е такава, каквато е излязла от печатницата.
Защо се продава ли? Ами... имаше период, в който много ми се оцветяваше и това книжле застана на среща ми. После обаче прецених, че аз, с моите некадърни две ръце, само ще я загрозя и си останах само с мандалите, на които елементите са по-големички и не ме е страх, че ще е свършено, ако кривна. Има и друга причина за продаването й... просто не виждам за какво може да се размени, след като в момента желанието за оцветяване не ме е уловило пак.
Със сигурност има по-талантливи хора от мен в изкуството на оцветяването, тъй че... дерзайте! ;)

Можем да изпратим книгите по пощата или с куриер, в зависимост как е удобно за вас. Ако случайно сте от София и не смятате, че са нужни разни разходи за доставки, нямам нищо против да ви ги предам лично~


Това няма да е единствената оферта, затова не се разочаровайте :)
Тук ще намерите оферта номер 1~
Тук ще намерите оферта номер 2~
Оферта номер 3 е "гепена" вече (Честито! xD) и, без да искам, изтрих публикацията -.-
Тук ще намерите оферта номер 4~
Тук ще намерите оферта номер 5~
Тук ще намерите оферта номер 6~
Напомням, че ги има и на съответната страница, горе, в менюто.

Няма коментари:

Публикуване на коментар