08 март 2017

Цитати от "Гневът и зората" от Рене Ахдие


Честит 8 март! ♥ Тази дата ми се стори чудесен повод да споделя някои от леко захаросаните си цитати, примесени с по-сериозни за цвят. :) И всъщност е пълна случайност, че са точно 8, наистина.
"Гневът и зората" от Рене Ахдие (Сиела, 2016г.) е в превод на Христо Димитров.
Ревю за книгата - тук .

Въпросът никога не е бил кой ще ми позволи да се държа по някакъв начин. Въпросът винаги е бил кой ще ме спре.

Медът привлича повече мухи от оцета.

За мен най-красивите цветя са онези, които не са съвсем съвършени.

Единственото нещо, което съм научил с абсолютна сигурност през живота си, е, че човек не може да развие пълния си потенциал без любовта на другите. Ние не сме създадени да бъдем сами, Шахризад. Колкото повече един човек се стреми да докаже противното, толкова по-ясно става, че той има нужда най-вече от любов.

Когато срещнеш човека, който те кара да се усмихваш, както никога не си се усмихвала преди, да плачеш, както никога преди не си плакала... тогава не можеш да направиш нищо, освен да се предадеш.

- Искаш ли да те съжалявам, сайиди?
- Искаш ли да ме съжаляваш, Шахризад?
- Не. Не искам.
- Тогава и аз не искам.

Някои неща съществуват в живота ни само за един кратък миг. И трябва да ги оставим, за да осветят и друго небе.

Когато бях малко момче, майка ми казваше, че едно от най-хубавите неща в живота е да знаеш, че историята ти все още не е приключила.

Няма коментари:

Публикуване на коментар